Poslední den druhého pololetí měli naši studenti v aule opravdu napilno. Studenti druhého stupně představili výsledky své práce, kterou vytvářeli pomocí umělé inteligence během posledního měsíce. V rámci tohoto projektu se studenti učili, co je to umělá inteligence, jak s ní správně pracovat, jak vymyslet správný podnět atd. Na snímku jsou studenti 9. třídy, kteří vytvářejí loga svých firem. Nechyběl ani kvíz: návštěvníci výstavy museli uhodnout, která výzva patří ke kterému logu!

KS3 students presented the results of the work they have been creating using AI over the last month.

Studenti Y9 se seznámili s úžasnými českými hrdiny a hrdinkami. Vyzkoušeli si roli novináře, který klade otázky slavné osobnosti, a poté tento rozhovor s AI modelovali jako představitelé této slavné osobnosti. V českých dějinách se studenti v rámci tématu České národní obrození pokusili s pomocí AI zachytit styl Boženy Němcové. Hráli také role příznivců a odpůrců tohoto hnutí.

Žáci osmé třídy pracovali na geolokační hře a vytvářeli otázky a hádanky na základě znalostí, které získali při studiu Jana Husa a jeho díla. V českém dějepise vytvářeli a upravovali prezentace na stejné téma (Jan Hus a husitské hnutí) s pomocí AI. Kromě toho odpovídali na kvíz vygenerovaný AI na stejné téma, jako ostatní třídy českého dějepisu.

Žáci 7. ročníku pracovali na tématu pražských legend a umisťovali je na mapu Prahy pomocí obrázků vygenerovaných AI, které odpovídaly popisu legend. V českém dějepise žáci vytvářeli s pomocí AI portréty řeckých bohů včetně jejich typických vlastností. Tyto obrázky byly také použity v rámci opakovacího procesu metodou procházky galerií během další hodiny.